تازہ ترین اپ ڈیٹ؛-

پے پال کو پاکستان لانے کے لیے تازہ ترین ترقی ایک حالیہ اپ ڈیٹ میں یہ معلوم ہوا ہے کہ موجودہ حکومت بھی پے پال کو جلد پاکستان لانے کے لیے کوششیں شروع کرنے کی خواہشمند ہے۔ وزیر اعظم  شہباز شریف آئندہ ہفتے سوئٹزرلینڈ کے شہر ڈیووس میں ورلڈ اکنامک فورم کے سالانہ اجلاس میں شرکت کریں گے.

جہاں وہ عالمی رہنماؤں، توانائی کے شعبوں کے سی ای اوز اور تجارت کے وفود سے ملاقاتیں کریں گے۔ وہ پے پال کے نمائندوں سے بھی ملاقات کریں گے اور کمپنی کو پاکستان میں اپنی خدمات شروع کرنے کی دعوت دیں گے۔

عالمی آن لائن پیمنٹ کمپنی کو پاکستان لانے کے لیے پہلے ہی 2015 اور 2019 میں بڑے پیمانے پر کوششیں کی گئی تھیں لیکن اس نے پاکستان آنے سے انکار کر دیا تھا، قطع نظر اس کے کہ پاکستان میں اس کے آپریشن کے لیے لوگوں کی ایک بڑی تعداد اس کی خدمات سے مستفید ہونے کی منتظر ہے۔

پاکستانی مارکیٹ میں داخل ہونے کے لیے پے پال کی سب سے بڑی تشویش اسٹیٹ بینک آف پاکستان (SBP) کی جانب سے ریگولیٹری پابندیوں کی طویل فہرست ہے اور تین قدمی منظوری کا پیچیدہ عمل بھی PayPal پاکستان آنے سے گریزاں ہے کیونکہ کمپنی کے مفادات کے تحفظ کے لیے کوئی ضابطے نہیں ہیں۔ پی ٹی آئی کے دور حکومت میں بھی مخلصانہ کوششیں کی گئیں۔ پاکستان کا ایف اے ٹی ایف کی گرے لسٹ میں ہونا بھی ان مسائل میں شامل ہے جس کے لیے پے پال ابھی تک ملک میں فعال نہیں ہو سکا ہے

پے پال کا مختصر تعارف

پے پال ایک امریکی کمپنی ہے جو دنیا بھر کے لوگوں کے مختلف گروپوں کو بین الاقوامی سطح پر تسلیم شدہ آن لائن ادائیگی کا نظام پیش کرتی ہے۔

پے پال کے ساتھ۔ آپ اپنے گھر کے آرام سے آن لائن پیسے بھیج اور وصول کر سکتے ہیں۔ مزید برآں، آپ اپنے پے پال اکاؤنٹ کے ذریعے ادائیگی کر کے جو بھی چاہیں خرید سکتے ہیں اور خرید سکتے ہیں۔

یہ تمام حیرت انگیز خدمات فراہم کرنے کے لیے، یہ اپنے صارفین سے معمولی فیس لیتا ہے۔ یہ رقم بھیجنے اور وصول کرنے کے سب سے آسان، تیز، سب سے محفوظ، اور سب سے زیادہ کارآمد طریقوں میں سے ایک ہے۔

اس وقت، اس کے لاکھوں فعال اکاؤنٹس ہیں، کیونکہ یہ تقریباً 202 مارکیٹوں کو اپنی سہولیات فراہم کرتا ہے۔ اگر آپ کے پاس پے پال اکاؤنٹ ہے تو یہ آپ کو دنیا بھر میں 25 مختلف کرنسیوں میں رقم بھیجنے اور وصول کرنے دے گا۔ صرف یہی نہیں، یہ آئی او ایس اور اینڈرائیڈ ایپلی کیشنز آپ کو اپنی سہولت کے مطابق لین دین کرنے کے لیے اپنا پے پال اکاؤنٹ استعمال کرنے کی اجازت دیتی ہیں۔

پے پال اکاؤنٹ کیسے بنایا جائے؟

www.paypal.com/pk/home پر جائیں اور پے پال کی ویب سائٹ کھولیں۔ “مفت میں سائن اپ کریں” کے بٹن کو دبائیں۔ اب، اپنی ضرورت کے مطابق، بزنس یا پرسنل اکاؤنٹ پر کلک کریں، اور پھر “اگلا” پر کلک کریں۔ پھر ایک درست ای میل ایڈریس درج کریں تاکہ آپ آسانی سے اپنے اکاؤنٹ کی تصدیق کر سکیں۔ آپ کے PayPal اکاؤنٹ کی تصدیق اس وقت تک نہیں ہو سکتی جب تک کہ آپ بینک کی تفصیلات فراہم نہ کریں۔

اور مزید اضافہ کرنے کے لیے ایک حد ہے کہ PayPal صرف ان ممالک کی بینک تفصیلات قبول کرتا ہے جہاں یہ کام کر رہا ہے جیسے کہ 

پاکستان میں پے پال

USA، کینیڈا، یا دبئی۔ اس لیے اس وقت پاکستان میں پے پال استعمال کرنے کے خواہشمند لوگوں کے لیے تھوڑا سا استعمال ہے۔

براہ کرم یہ بھی پڑھیں؛

ڈالر تا PKR ریٹ آج 200 تک پہنچ گیا ہے۔

 

Send Money, Pay Online or Set Up a Merchant Account – PayPal

Leave a Reply

Your email address will not be published.