کیا بینک سے 2 ماہ تک بلا سود کریڈٹ کارڈ حاصل کرنے کا کوئی طریقہ ہے؟

 کریڈٹ کارڈز کی شرح سود بہتر فیصلہ کرنے اور پاکستانی بینکوں کی طرف سے پیش کردہ بہترین کریڈٹ کارڈ کا انتخاب کرنے کے لیے، سود کی شرحوں اور کریڈٹ کارڈز کے مارک اپ کے بارے میں جاننا ضروری ہے۔

تقریباً تمام روایتی پاکستانی بینک کریڈٹ کارڈز پیش کر رہے ہیں اور کچھ بینک جیسے اسٹینڈرڈ چارٹرڈ اور فیصل بینک بھی بالترتیب صادق کریڈٹ کارڈ اور نور اسلامک کریڈٹ کارڈ کے ناموں کے ساتھ اسلامی شریعت کے مطابق کریڈٹ کارڈ پیش کر رہے ہیں۔ کریڈٹ کارڈ بہت مہنگے بینکنگ پروڈکٹس ہیں.

حبیب بینک لمیٹڈ

کیونکہ ان کی غیر محفوظ مالیاتی نوعیت کی وجہ سے بینک فنانسنگ کے خلاف سیکیورٹی کے طور پر کچھ نہیں لیتے ہیں۔ حبیب بینک کے کریڈٹ کارڈ کی شرح سود حبیب بینک پاکستان کا سب سے بڑا بینک ہے جس کی پاکستان میں 1800 سے زیادہ شاخیں ہیں اور ڈپازٹس 3 ٹریلین روپے سے زیادہ ہیں۔ HBL 40% مارک اپ ریٹ پر کریڈٹ کارڈ پیش کرتا ہے۔

مسلم کمرشل بینک

MCB کریڈٹ کارڈ کی شرح سود MCB ایک بڑا بینک بھی ہے اور پاکستان کے 5 سرفہرست بینکوں میں شامل ہے جس کی ملک بھر میں 1500 سے زیادہ شاخیں ہیں اور 2 ٹریلین روپے سے زیادہ کے ڈپازٹ ہیں۔ MCB 39% کی مارک اپ ریٹ پر کریڈٹ کارڈز پیش کر رہا ہے۔

یونائیٹڈ بینک لمیٹڈ

یو بی ایل کریڈٹ کارڈ کی شرح سود UBL پاکستان کا ایک بڑا بینک بھی ہے جس کی 1400 سے زیادہ شاخیں ہیں اور ڈپازٹس 2 ٹریلین روپے سے زیادہ ہیں۔ UBL کریڈٹ کارڈ 39.99% سود کی شرح پر کریڈٹ کارڈ پیش ک

Credit Card Image

رتا ہے۔

الائیڈ بینک لمیٹڈ

الائیڈ بینک کریڈٹ کارڈ سود کی شرح الائیڈ بینک بھی پاکستان کے سرفہرست پانچ بینکوں میں شامل ہے اور اس کا برانچ نیٹ ورک 1300 سے زائد برانچوں پر مشتمل ہے اور اس کے ڈپازٹ 2 ٹریلین روپے سے زیادہ ہیں۔

بینک الفلاح

بینک الفلاح کریڈٹ کارڈ کی شرح سود بینک الفلاح اپنی خدمات اور ہائی ٹیک واقفیت میں بہترین ہے۔ بینک الفلاح پاکستان میں کریڈٹ کارڈز اور ایک اور ذاتی فنانسنگ کا علمبردار ہے۔ بینک الفلاح کریڈٹ کارڈ پر شرح سود 45% ہے۔ سلک بینک کریڈٹ کارڈ کی شرح سود سلک بینک ذاتی قرض دینے میں خاص طور پر کریڈٹ کارڈز میں جارحانہ ہے۔ اس کے کریڈٹ کارڈ پر 45٪ سود کی شرح ہے۔ سلک بینک کے بہت سے دوسرے چارجز ہیں جو کسی بھی دوسرے بینک سے نسبتاً زیادہ ہیں۔

https://www.mcb.com.pk/

Leave a Reply

Your email address will not be published.